tisdag, februari 21

nytt kapitel



ny fas, dags att varva ner och fokusera. Först en test på halvtid och se hur jag orkar. Går in i vecka 33 i morgon och känner hur kroppen inte orkar med fysiskt, fogar och höfter som inte hänger med. Men jag känner mig nästan redo.

via; H&M

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så sunt att du börjar att tänka på dig själv, massor med kramar Lenita

charlotte sa...

Jo så mysigt, de är bra att känna att man är utvilad och allt är på sin plats. Njut nu!!!!!