nytt kapitel

ny fas, dags att varva ner och fokusera. Först en test på halvtid och se hur jag orkar. Går in i vecka 33 i morgon och känner hur kroppen inte orkar med fysiskt, fogar och höfter som inte hänger med. Men jag känner mig nästan redo.
via; H&M

2 kommentarer:
Så sunt att du börjar att tänka på dig själv, massor med kramar Lenita
Jo så mysigt, de är bra att känna att man är utvilad och allt är på sin plats. Njut nu!!!!!
Skicka en kommentar