i väntans tider, vaggar jag mig fram i vårsolen. Sakta men får lite frisk luft i alla fall. Stannar till, ser och njuter. Det är rätt vackert här och nu!!
Skicka en kommentar
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar