måndag, mars 12

en vacker känsla



i väntans tider, vaggar jag mig fram i vårsolen. Sakta men får lite frisk luft i alla fall.
Stannar till, ser och njuter. Det är rätt vackert här och nu!!

Inga kommentarer: