måndag, mars 5

glashyllor












har en lust att skapa ett ställe som ger färgreflektion, solkatter och gröna växter. Lite insynsskydd som ger en inramad plats för mina glasprylar och sticklingar, för en lugn och ren känsla.

3 kommentarer:

charlotte sa...

De är bara att skapa !!
Det skulle passa hos er .

Lena sa...

Just ett sånt fönster finns i huset vi vill ha! Så fint!

Lena sa...

Just ett sånt fönster finns i huset vi vill ha! Så fint!