måndag, mars 5
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

har en lust att skapa ett ställe som ger färgreflektion, solkatter och gröna växter. Lite insynsskydd som ger en inramad plats för mina glasprylar och sticklingar, för en lugn och ren känsla.
- MiTTSeTTe kl 11:13
3 kommentarer:
De är bara att skapa !!
Det skulle passa hos er .
Just ett sånt fönster finns i huset vi vill ha! Så fint!
Just ett sånt fönster finns i huset vi vill ha! Så fint!
Skicka en kommentar