torsdag, mars 8

Ikea PS



kommer i maj i butik, men här en liten smygtitt. Ser fint ut;)
Via; Ikea mynewsdesk

2 kommentarer:

Lena sa...

Det ser så spännande ut!
Jag har fått en inbjudan till en första visning- och så kan jag inte öppna det mailet!

Tack för objektivtipset, nu googlar jag runt för att försöka bli lite klokare över vad jag ska investera i.

Hann inte krama dej hejdå igår, det var så fint att du var där, så jag skickar en stooor kram nu!

Lena

MiTTSeTTe sa...

Tack fina du, den värmer;) ses snart