måndag, maj 28

farmor mormor farfar morfar

















från alla era barnbarn <3

en härlig sommarhelg med kusiner är förbi och passade på att fota de tillsammans på samma bild. Hela helgen har vi busat och lekt, det har varit så mysigt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ett mycket fint kort;)

Anonym sa...

Tusen tack, så underbart fina barnbarn vi har älskar er alla kramar från mormor/farmor och morfar/farfar

Anonym sa...

Vad fina de är. Buset syns i ögonen och gemenskapen. Vilken sommar ni kommet att få. <3 kram Kajsa