Det var ett mycket fint kort;)
Tusen tack, så underbart fina barnbarn vi har älskar er alla kramar från mormor/farmor och morfar/farfar
Vad fina de är. Buset syns i ögonen och gemenskapen. Vilken sommar ni kommet att få. <3 kram Kajsa
Skicka en kommentar
3 kommentarer:
Det var ett mycket fint kort;)
Tusen tack, så underbart fina barnbarn vi har älskar er alla kramar från mormor/farmor och morfar/farfar
Vad fina de är. Buset syns i ögonen och gemenskapen. Vilken sommar ni kommet att få. <3 kram Kajsa
Skicka en kommentar