torsdag, augusti 9

redo


























Återbrukshyttan arbetar med en annorlunda glasåtervinnig, kallad omformning. Flaskor och burkar som annars ständigt går i retur blir till beständig nytta i form av skålar, glas och vaser. 
Jag gillar när man kan använda sig av gamla saker till att göra nytt.

via;signerat

3 kommentarer:

Elin sa...

jag skriver aldrig nåt här, men jag följer dig alltid. kram.

charlotte sa...

Va fint!!!

MiTTSeTTe sa...

kram till dig med Elin, borde ses snart!