redo
Återbrukshyttan arbetar med en annorlunda glasåtervinnig, kallad omformning. Flaskor och burkar som annars ständigt går i retur blir till beständig nytta i form av skålar, glas och vaser.
Jag gillar när man kan använda sig av gamla saker till att göra nytt.
via;signerat



3 kommentarer:
jag skriver aldrig nåt här, men jag följer dig alltid. kram.
Va fint!!!
kram till dig med Elin, borde ses snart!
Skicka en kommentar