torsdag, augusti 16

systervägg

























min fina syster Lenita, plockade fram allt ur sina gömmor. Vi hjälptes åt och formade en vägg hemma hos henne. Det var skoj;)

4 kommentarer:

Lena sa...

Fin!

Kramar

Mari sa...

Fint!

charlotte sa...

Roligt och mysigt , mera sånna kvällar;-)))
Tillsammans och skapande !!

Anonym sa...

Är så tacksam för mina kreativa systrar, det gjorde ni sååå bra TACK!!!
Lenita