David Taylor
En väldigt inspirerande konstnär/formgivare. Fint att blanda rått och grovt med polerat och glansigt. Inspirerad av hans lampa skall jag ge mig på att göra en egen. Först skall jag skapa oss ett mysigt sovrum.
via; superdave
- MiTTSeTTe kl 11:01
Etiketter: formgivnig
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar