min absolut största önskan är att min älskade syster skulle kunna bli fri från sin sjukdom diabetes och om jag skulle kunna trolla med knäna skulle jag ha gjort det för länge sedan.
Såg en dokumentär på Axess tv om en kvinna som genomförde en transplantation av insulinproducerande celler från grisar, det går framåt i forskningen;) Jag blir lycklig!
1 kommentar:
Vi hoppas ;-)
Skicka en kommentar