Snyggast :-)Kram Lenita
Precis samma stuk som min favvo tavla om du minns!!Hon som cyklade ;-)Jo snyggast!! Älskar dig vår clown <3
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
Snyggast :-)
Kram Lenita
Precis samma stuk som min favvo tavla om du minns!!
Hon som cyklade ;-)
Jo snyggast!! Älskar dig vår clown <3
Skicka en kommentar