lördag, oktober 13

Clownfia;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggast :-)
Kram Lenita

charlotte sa...

Precis samma stuk som min favvo tavla om du minns!!
Hon som cyklade ;-)
Jo snyggast!! Älskar dig vår clown <3