torsdag, november 22

5 år

























I går fyllde Matja 5år, en dag full av lycka.
Frågade Matja en kväll vad hon mest av allt önskade sig om hon fick välja vad hon ville i hela världen, då svarade hon;
-Jag har ju dig, pappa och Movitz så jag har ju redan allt;)
Då gjorde jag en gossekudde med våra bilder, så glad hon blev;) och nu vill hon ha kuddar på hela släkten:-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart! :D
Så fint att jag vill göra en själv! :D

Lena sa...

Åh, vad helt underbart att få känna så när man är 5 år!

Kramar

charlotte sa...

Vilken härlig filur;-) älskar henne!! Tänka sig att krama de man älskar varje kväll<3

charlotte sa...

Vilken härlig filur;-) älskar henne!! Tänka sig att krama de man älskar varje kväll<3