denna bild...
ger mig en känsla av ett stort lantligt kök. Känner nästan kylan från utsidan medan solen smiter in och bildar färger. Raggsockor och ett tänt ljus står på bordet. En påbörjad handlingslista på ett randigt block ligger på bordet. Där står det mat;)
Det knarrar i stolen.
Kakelugnen värmer så som det underbara kaffet, man känner sig som hemma...tidigt...ensamt...mitt i en paus;)

3 kommentarer:
Fin kaffemaskin:) den kan jag drömma om. Ha det fint kram Jill
Fin kaffemaskin:) den kan jag drömma om. Ha det fint kram Jill
Fin men såg avanserad ut, tacka vet jag min bryggare!!
Skicka en kommentar