fredag, februari 1

ikea

 


Ja, då blev man kär i Ikea igen. Väntar på April känner jag;)
Ett efterlängtat vitrinskåp i apotekstil har jag länge velat ha och tänk att jag skulle hitta det på ikea;) lycklig är jag!!
Så mycket fint att se fram emot, tack Ingvar;)


via; livet hemma

2 kommentarer:

charlotte sa...

Va fint , roligt med nytt ;-).

Livet på Storgatan sa...

Verkligen fint skåp, vill åxå ha plats för ett:)