ikea

Ja, då blev man kär i Ikea igen. Väntar på April känner jag;)
Ett efterlängtat vitrinskåp i apotekstil har jag länge velat ha och tänk att jag skulle hitta det på ikea;) lycklig är jag!!
Så mycket fint att se fram emot, tack Ingvar;)
via; livet hemma




2 kommentarer:
Va fint , roligt med nytt ;-).
Verkligen fint skåp, vill åxå ha plats för ett:)
Skicka en kommentar