söndag, februari 10

mässa



















i helgen gjorde jag ett besök på möbelmässan, väldigt inspirerande och kul att se på ny formgivning och idérikedom. Alla fina möbler som  man kan känna och klämma på som man annars bara ser på bild.
Här är lampa "Aim" av Erwan och Ronan Bouroullec, som produceras  av Flos, en väldigt fin lampa som gjorde stort intryck;)

Via;Flos

Inga kommentarer: