mässa
i helgen gjorde jag ett besök på möbelmässan, väldigt inspirerande och kul att se på ny formgivning och idérikedom. Alla fina möbler som man kan känna och klämma på som man annars bara ser på bild.
Här är lampa "Aim" av Erwan och Ronan Bouroullec, som produceras av Flos, en väldigt fin lampa som gjorde stort intryck;)
Via;Flos.


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar