skip to main
|
skip to sidebar
Lisette Bergvall
onsdag, november 13
gro
Nu är det dags att odla ekollon och kastanjer, de skall ligga i fukt i ca 3-4 veckor och sen kan de börja gro, det är så fint och värt ett försök. Håll ekollonet eller kastanjen på plats med nålar.
lycka till;)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
.
i mari
En husbilshelg
Små russin från min kaka
Snabb reparation av telefon
Jag och vitt
Frisk
Vi på Sigfridsvägen
En början och ett slut
Livet på Storgatan
Soffläge på jobbet
Charlotteshårfix
Bloggen med sitt eget liv!
Bloggintresserade
►
14
(17)
juni
(1)
apr.
(1)
mars
(3)
feb.
(4)
jan.
(8)
▼
13
(37)
dec.
(11)
nov.
(8)
feb.
(5)
jan.
(13)
►
12
(167)
dec.
(4)
nov.
(7)
okt.
(17)
sep.
(13)
aug.
(14)
juli
(11)
juni
(16)
maj
(11)
apr.
(10)
mars
(29)
feb.
(13)
jan.
(22)
►
11
(116)
dec.
(17)
nov.
(11)
sep.
(4)
aug.
(11)
juli
(3)
juni
(9)
maj
(11)
apr.
(1)
mars
(27)
feb.
(15)
jan.
(7)
►
10
(57)
dec.
(4)
nov.
(4)
okt.
(9)
sep.
(4)
aug.
(4)
juni
(1)
maj
(4)
apr.
(8)
mars
(5)
feb.
(13)
jan.
(1)
►
09
(168)
dec.
(3)
nov.
(17)
okt.
(10)
sep.
(9)
aug.
(21)
juli
(5)
juni
(13)
maj
(16)
apr.
(14)
mars
(25)
feb.
(15)
jan.
(20)
►
08
(124)
dec.
(11)
nov.
(21)
okt.
(21)
sep.
(12)
aug.
(7)
juli
(2)
juni
(17)
maj
(3)
apr.
(5)
mars
(8)
feb.
(8)
jan.
(9)
►
07
(61)
dec.
(3)
nov.
(4)
okt.
(3)
sep.
(5)
aug.
(8)
maj
(1)
apr.
(4)
mars
(11)
feb.
(11)
jan.
(11)
►
06
(27)
dec.
(10)
nov.
(8)
okt.
(9)
Etiketter
Barn
Familjeliv
formgivnig
Hemma
Inredning
jag
kläder och sånt
Konst
Mittsette
Pyssel
Tips
Övrigt
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar