Grattis Moa!
Idag är det Moas födelsedag, grattis på 7års dagen! Det är inte klokt att du redan fyller 7år.
Saknar din närvaro, du gör mig glad!
Du har ett stort hjärta som du bjuder på i mängder, hoppas att du får en bra födelsedag med mycket kärlek. Här kommer ett stort hjärta och en hård kram från mig, älskar dig!
Kramar fråm Moster Lisette

2 kommentarer:
Det är helt otroligt att hon är så stor. Jag tyckte det var som igår när Moa sov över (för första gången nånsin utan mamma och pappa)hos mig och Lisette när vi bodde på storgatan. Hon grät som en tok när hon vaknade och jag fick gå runt med henne i lägenheten så att hon skulle känna igen sig. Då blev hon glad igen. MEn jobbigast var det nog för pappa att lämna bort henne.....
Grattis till Moa, en av dom finaste i världen!
Hej Moster
Ja nu är jag 7år,men mamma vill inte att jag ska bli äldre,konstigt!haha
Tack för de fina strumpbyxorna och Challans klänning var jätte fin och grön. Tack för alla gratulationer jag älskar er så.
Pussar och kramar/Moa och Sanna vill vara med på ett hörn.
Skicka en kommentar