onsdag, januari 31

Återblick.

Tittade på bilder från Sommaren i Norr, många blev det. Blir alldeles varm i kroppen av alla sköna stunder. Här är en av dom, flickorna som sitter och leker samtidigt som de har picknick i trädgården. De började runt ett bord tillsammans, sen efter en blinkning satt de alla brevid varanndra på rad. Undra vad som hände?

1 kommentar:

Anonym sa...

å vad fina dom är. Om jag kokmmer ihåg rätt började det med att de dukade sitt eget bord och skulle sedan bordsplacera sig. MEn det kan vara svårt att veta vem som skall sitta var. Efter lite diskussion (bråk kanske) så flyttade en av dom ut på gräsmattan i protest. Helt plötsligt hade alla flyttat ut. Och glada som få var dom då.