torsdag, oktober 2

Fin höstdag!



Löv, blommor, färger, dofter, promenad, siffror, vila, kaffe, elle interiör,
full av inspiration!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så mysigt ni har det. Här snöar det faktiskt idag (Lördag), inte mycket men dock.
kram Lenita

Pernilla sa...

Vilka härliga höstbilder!
Kram från Pernilla