Hej matja !!!! va kul att du har börjat krypa va kul att vi fik komma och hälsa på er jag hopas att vi får komma och hälsa på er snart igen helsningar Moa.
mormor skickar en stor kram med mycket kärlek till dig. du är sssåååååååå söt. Lisette & Danne ni får också en jätte kram från mig puss Mamma / svärmor
6 kommentarer:
Ja hon e fin hon, det tycker vi åxå
kram moa och sanna
Hej matja !!!!
va kul att du har börjat krypa
va kul att vi fik komma och
hälsa på er jag hopas att
vi får komma och hälsa på er snart
igen helsningar Moa.
Kram kram-hon är fantastisk såklart!
Man vill bara krama dig lilla Matja du är sååååååååååååååååååååååååååååååååå
gullig mitt lilla hjärta. kram och puss
Så söt du är lilla Matja, jag saknar dig massor! kramar från sandra
mormor skickar en stor kram med mycket kärlek till dig. du är sssåååååååå söt. Lisette & Danne ni får också en jätte kram från mig puss Mamma / svärmor
Skicka en kommentar