onsdag, oktober 1

Min flicka!

Åcka,ucka, mammama, pappapapa, ovev, olleboulle, utte är saker som hon säger. Hon är fin hon!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja hon e fin hon, det tycker vi åxå
kram moa och sanna

Anonym sa...

Hej matja !!!!
va kul att du har börjat krypa
va kul att vi fik komma och
hälsa på er jag hopas att
vi får komma och hälsa på er snart
igen helsningar Moa.

Hanna sa...

Kram kram-hon är fantastisk såklart!

charlotte sa...

Man vill bara krama dig lilla Matja du är sååååååååååååååååååååååååååååååååå
gullig mitt lilla hjärta. kram och puss

Anonym sa...

Så söt du är lilla Matja, jag saknar dig massor! kramar från sandra

Anonym sa...

mormor skickar en stor kram med mycket kärlek till dig. du är sssåååååååå söt. Lisette & Danne ni får också en jätte kram från mig puss Mamma / svärmor