Fynd!

Gjorde en liten tripp till sumpan i går, nostalgi och loppis. Nyöppnade Stadsmissionen hade även ett fik som sålde en mycket mumsig morotskaka. Annars fanns det mycket att fynda, men det min tomma börs tillät var fynd till Matja. Nya vinterskor (Kavat) helt oanvända för två ynka tjugor och ett par nya tofflor (Kero) för 15 spänn. Love fynd!

2 kommentarer:
Visst är det härligt att fynda.
Här uppe måste man snart börja använda vinterskor.
//Lentia
Vad vore världen utan loppis?
Skicka en kommentar