lördag, oktober 18
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Idag har det varit höststädning i vår brf. Kratta löv, fixa cykelparkering, så vårlökar m,m. Matja var en god tittare medan vi andra jobbade. En härlig dag ute i trädgården!
- MiTTSeTTe kl 21:54
3 kommentarer:
Vad kul att vara ute . Du vi har sett reklamen för svenska fatigheter(tror jag) då är eran gammla gata på essinge med (i en klippt version)
Då längtar man till er hoppas vi ses snart. kramar från en som saknar er oerhört Älskar er puss.
Jo, visst är det eran gata jag är nästan säker.
Kände igen mig på backen upp och det vita huset på högersidan som är så fint och sen en bit vidare efter den gatan men inte ända till er nya.
Kram//Lenita
Det var swebanks fastigheter reklam.
Skicka en kommentar