MELLIS!
Matjas favorit mellis! Fruktsallad med lite vanilj yoghurt. Det är familjen Enquist som introducerat oss till detta. Mumsigt! Vanilj yoghurt kan även vara ett nyttigare allternativ till vaniljsåsen till en god paj.
Matja gillar frukt! Kiwi och Granatäpple, de också introducerat av andra fina vänner som familjen Lidström på Backevägen, som saknade i massor!.
Granatäpplet är lätt att ta med i en burk när man skall på utflykt.

4 kommentarer:
Älskar frukt, låter som farfars flicka. Matjas farfar äter flera kilo/dag om det finns hemma.
Längtar efter Er kram farmor
hej på er i dag har vi hälsat på camilla. det ser gott ut ,jag vill gärna vara med. mormor kerstin
Det är bara att komma!
Ser gott ut,vi har just nu pyjamasparty så huset är fullt med en massa tjejer som har skattjakt.
Har just pratat med Camilla och hon kämpade att dricka
Kram Lenita
Skicka en kommentar