VINTERLIKT!
Som Stockholmare är man inte riktigt bortskämd med snö, man måste passa på när det dimper ner någon flinga som gör att det känns som vinter. I går vaknade vi med snötäckt mark och till lunch var det nästan borta. Hittade denna kaffemugg under min promenad, kändes precis som en riktig storstadsvinter.
Själv gillar jag varm chocklad, en limpmacka med ost, mycket snö på en is någonstans. Aldrig smakar det så gott! Då är vintern som mysigast!

1 kommentar:
Här får man njuta av vinter och snö dygnet runt i flera dagar.
De är bara att komma på besök, längtar såååå.
Just nu ligger Ebba ute och sussar och resten av familjen är på skoter utflykt.Jag är hemma och städar till lite och pysslar.
Har varit till Frida med en varm "Välkommen till byn kaka". Dom flyttar för fullt.
Vi hörs kramar från jag
Skicka en kommentar