Garn, maskor, sticka & virka.En väst till Matja är vad det blev.
vad fin den var, passar till tröjan hon har på sig, vänta bara snart säger hon-mamma jag vill ha glitter och lila eller rosa tröja.Lycka till med kläderna i framtiden puss puss
Jättefin!!Skickade kramar till er med Ylva.Ha det nu riktigt kul med dem tjejerna.Kram en riktigt hes stora syster(L)
Ja talangen tar aldrig slut kram Maggan
finfin! Kramas med mannen min i helgen och invänta mig till nästkommande. Jag har bokat in ett besök på Odd Molly affären på humlegatan fredag efter anländning. Börjar du jobba kl 3? Kram Hanna
det var roligt att du stickar å fint såg det ut mamma
Skicka en kommentar
5 kommentarer:
vad fin den var, passar till tröjan hon har på sig, vänta bara snart säger hon
-mamma jag vill ha glitter och lila eller rosa tröja.
Lycka till med kläderna i framtiden puss puss
Jättefin!!
Skickade kramar till er med Ylva.
Ha det nu riktigt kul med dem tjejerna.
Kram en riktigt hes stora syster(L)
Ja talangen tar aldrig slut kram Maggan
finfin! Kramas med mannen min i helgen och invänta mig till nästkommande. Jag har bokat in ett besök på Odd Molly affären på humlegatan fredag efter anländning. Börjar du jobba kl 3? Kram Hanna
det var roligt att du stickar å fint såg det ut mamma
Skicka en kommentar