tisdag, mars 3

PYSSEL

Garn, maskor, sticka & virka.
En väst till Matja är vad det blev.

5 kommentarer:

charlotte sa...

vad fin den var, passar till tröjan hon har på sig, vänta bara snart säger hon
-mamma jag vill ha glitter och lila eller rosa tröja.

Lycka till med kläderna i framtiden puss puss

Anonym sa...

Jättefin!!
Skickade kramar till er med Ylva.
Ha det nu riktigt kul med dem tjejerna.
Kram en riktigt hes stora syster(L)

Anonym sa...

Ja talangen tar aldrig slut kram Maggan

Unknown sa...

finfin! Kramas med mannen min i helgen och invänta mig till nästkommande. Jag har bokat in ett besök på Odd Molly affären på humlegatan fredag efter anländning. Börjar du jobba kl 3? Kram Hanna

Anonym sa...

det var roligt att du stickar å fint såg det ut mamma