Utanför dörren, en blixtvisit utan ytterkläder. Vårlökarna har spräckt den färglösa marken,det är vackert!
Nu tar vi sportlov ett tag, finaste systerdöttrarna Sandra och Ylva kommer på besök imorgon. Även fina Jocke kommer till storstan, Matjas båda faddrar kommer på besök samtidigt! Nu skall vi njuta av deras närvaro och shoppa lite!
Man bara blir såååååååååååå glad när man ser Matja , jag saknar er så mycket. Kul att få besök man skulle bara varit med på tåget. Ha det så trevligt vi hörs säkert. Fixa nu en vebbkamera så vi kan ses var dag. puss puss
Underbara bilder som värmer farmors hjärta. Farfar räknade veckor i almenackan i går, han tyckte det var alldeles för många till påsk. Längtar efter Er. Många kramar från farmor
3 kommentarer:
Man bara blir såååååååååååå glad när man ser Matja , jag saknar er så mycket.
Kul att få besök man skulle bara varit med på tåget.
Ha det så trevligt vi hörs säkert.
Fixa nu en vebbkamera så vi kan ses var dag. puss puss
tänk att se vår tecken. här uppe är det långt kvar. men vi har härliga dagar ändå. Iza var och pimplade med fritte. sol och vindstilla. kram faster
Underbara bilder som värmer farmors hjärta. Farfar räknade veckor i almenackan i går, han tyckte det var alldeles för många till påsk. Längtar efter Er. Många kramar från farmor
Skicka en kommentar