efter en meditativ joggingrunda möts jag av en melonäterska och nu har jag funnit frid igen, love.
Mums i denna värme, det riktigt vattnas i munnen.kram Lenita
Ser gott ut det där. Skulle vara kul att ses vid tillfälle. Kram från Pernilla & Siri
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
Mums i denna värme, det riktigt vattnas i munnen.
kram Lenita
Ser gott ut det där.
Skulle vara kul att ses vid tillfälle.
Kram från Pernilla & Siri
Skicka en kommentar