tisdag, juni 30

melonäterska

efter en meditativ joggingrunda möts jag av en melonäterska och nu har jag funnit frid igen, love.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mums i denna värme, det riktigt vattnas i munnen.
kram Lenita

Pernilla sa...

Ser gott ut det där.
Skulle vara kul att ses vid tillfälle.
Kram från Pernilla & Siri