tisdag, juni 30

plaskis


En tur förbi plaskdammen efter förskolan, bada! Kul var det men turen avslutades med hackande tänder och krokodiltårar! Nu har vi ätit plättar och för mig väntar en jobggingtur. Puh!

Inga kommentarer: