tisdag, juni 30
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

En tur förbi plaskdammen efter förskolan, bada! Kul var det men turen avslutades med hackande tänder och krokodiltårar! Nu har vi ätit plättar och för mig väntar en jobggingtur. Puh!
- MiTTSeTTe kl 18:44
Etiketter: Familjeliv
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar