flyttpaus

nu är det snart dags att byta hem och lämna denna ö, lever med flyttkartonger och hinner mest inget annat än att packa. Tar paus för en stund och återkommer när jag flyttat.
bild lånad av;modinåkerlind

nu är det snart dags att byta hem och lämna denna ö, lever med flyttkartonger och hinner mest inget annat än att packa. Tar paus för en stund och återkommer när jag flyttat.
bild lånad av;modinåkerlind
- MiTTSeTTe kl 16:01
Etiketter: Familjeliv
4 kommentarer:
Lycka till med flytten!! Och säg hej då till ert fina boende Som ni haft( lite snyftande)!!
Lycka till med flytten!!
Massor med kramar från oss♥
//Lenita m.fam
Lycka till med flytten och er nya bostad!!!!
Hoppas ni får stor hjälp av några jag känner.
Kram Camilla
Lycka till säger vi i Täby också. Hoppas vi får ett flyttkort så vi vet vart ni flyttar.
PS. Nu använder jag hoppgungan till nummer 2... En kaffe när ni kommit i ordning kanske kan smaka?
Kramar från Pernilla
Skicka en kommentar