onsdag, mars 30

flyttpaus






















nu är det snart dags att byta hem och lämna denna ö, lever med flyttkartonger och hinner mest inget annat än att packa. Tar paus för en stund och återkommer när jag flyttat.

bild lånad av;modinåkerlind

4 kommentarer:

charlotte sa...

Lycka till med flytten!! Och säg hej då till ert fina boende Som ni haft( lite snyftande)!!

Anonym sa...

Lycka till med flytten!!
Massor med kramar från oss♥
//Lenita m.fam

Anonym sa...

Lycka till med flytten och er nya bostad!!!!
Hoppas ni får stor hjälp av några jag känner.
Kram Camilla

Pernilla sa...

Lycka till säger vi i Täby också. Hoppas vi får ett flyttkort så vi vet vart ni flyttar.
PS. Nu använder jag hoppgungan till nummer 2... En kaffe när ni kommit i ordning kanske kan smaka?
Kramar från Pernilla