söndag, mars 27

var "ute & körde"


en norrländsk klassiker. En sväng söder om söder, med bil. Lite hit och lite dit, blocket fynd och loppis.
En fikastund på ett mysigt cafe, vilken fin och mysig dag det blev.

Inga kommentarer: