Kommer ihåg min mors som stod i köksfönstret, har alltid gillat hennes.
jag med, men i år överlevde ingen , phuuuuuu.
Härligt med pelargoner, är det fjolårets som är så fina, eller?Challan ingen fara det finns nya!
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
jag med, men i år överlevde ingen , phuuuuuu.
Härligt med pelargoner, är det fjolårets som är så fina, eller?
Challan ingen fara det finns nya!
Skicka en kommentar