tisdag, mars 15

pelargoner



Kommer ihåg min mors som stod i köksfönstret, har alltid gillat hennes.

2 kommentarer:

charlotte sa...

jag med, men i år överlevde ingen , phuuuuuu.

Anonym sa...

Härligt med pelargoner, är det fjolårets som är så fina, eller?
Challan ingen fara det finns nya!