vårkläder

det är snart dags att packa bort det tjocka vinterkläderna och ta fram lite vårliga och svalare kläder. Men eftersom Matja växer så att de knakar så har man inte så mycket att ta fram. Här kommer lite prisvärt och fint från Lindex.
bilder lånade av; Lindex

2 kommentarer:
Oj vilka fina kläder, är det st. 110 som gäller? Kanske något till påskägget! Krama sjuklingen från farmor längtar efter henne så det gör ont!
va roligt med lite nytt!!
Skicka en kommentar