torsdag, november 17

snart advent


snart är det dags för att tända det första ljuset i advent, denna ljusstake från Ferm living vore inte så dum att ställa på bordet.
bilden är lånad av; Ferm living

2 kommentarer:

Lena sa...

Fin!
Den kan du nog göra själv!

Kramar

charlotte sa...

jo visst, finns en liknande i rött på hemtex, men visst kan man pyssla. jag har redan börjat, kul med julpyssel!!!!!