Stort grattis till fasters hjärta.Hoppas att presenten blev bra. Älsakar er. Therse
Massor med grattis kramar från familjen Holmgren ♥
Massor i stoora killiga kramar till den STORA gulliga MATJA....Vi säjer HURRA HURRA HURRAAlla vi på sjulnäskullenDagge, Moster Camilla, Ylva och Isak
Grattis Matja säger vi i Täby. Hoppas din födelsedag blev fylld av överraskningar och tårta.
Skicka en kommentar
4 kommentarer:
Stort grattis till fasters hjärta.
Hoppas att presenten blev bra. Älsakar er. Therse
Massor med grattis kramar från familjen Holmgren ♥
Massor i stoora killiga kramar till den STORA gulliga MATJA....
Vi säjer HURRA HURRA HURRA
Alla vi på sjulnäskullen
Dagge, Moster Camilla, Ylva och Isak
Grattis Matja säger vi i Täby. Hoppas din födelsedag blev fylld av överraskningar och tårta.
Skicka en kommentar