måndag, november 21

grattis

4 kommentarer:

Anonym sa...

Stort grattis till fasters hjärta.
Hoppas att presenten blev bra. Älsakar er. Therse

Anonym sa...

Massor med grattis kramar från familjen Holmgren ♥

Anonym sa...

Massor i stoora killiga kramar till den STORA gulliga MATJA....
Vi säjer HURRA HURRA HURRA
Alla vi på sjulnäskullen
Dagge, Moster Camilla, Ylva och Isak

Pernilla sa...

Grattis Matja säger vi i Täby. Hoppas din födelsedag blev fylld av överraskningar och tårta.