vaknar upp till 3e advent, gårdagen, dagen gör mig glad och lycklig.Nu spelar även änglarna på vårt bord. Vi myser och har tittat på adventskalendern.Jag känner ro och julefrid
Skicka en kommentar
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar