papperspyssel

Jag gillar att pyssla med papper, vika, rita, klippa, måla och limma. Ett lätt och ganska billigt pyssel som har så oändligt många möjligheter. Dessa hus var fina, kanske ett pyssel istället för ett pepparkakshus eller så tillsammans med ett.
bilden lånas av;cherryblossom

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar