fredag, mars 30

pyssel



under all denna väntan pysslar jag lite, nu lite i skinn.

4 kommentarer:

charlotte sa...

Telefonväskor?

MiTTSeTTe sa...

japp!

charlotte sa...

Snyggt jobbat, går inte nålen av?

Hanna sa...

ledigheten är bra för kreativiteten ser jag :) Finfint!