under all denna väntan pysslar jag lite, nu lite i skinn.
Telefonväskor?
japp!
Snyggt jobbat, går inte nålen av?
ledigheten är bra för kreativiteten ser jag :) Finfint!
Skicka en kommentar
4 kommentarer:
Telefonväskor?
japp!
Snyggt jobbat, går inte nålen av?
ledigheten är bra för kreativiteten ser jag :) Finfint!
Skicka en kommentar