fortsätter pysslandet här i väntans tider och har gjort några armband.
Oj vad fint du gör tur man fyller år snart, haha! Men min största önskan är ju "lillebror" Ha det bäst!Kramisar svärmor!
Vad fina, men var finns den gröna???Kram Kajsa
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
Oj vad fint du gör tur man fyller år snart, haha! Men min största önskan är ju "lillebror" Ha det bäst!
Kramisar svärmor!
Vad fina, men var finns den gröna???Kram Kajsa
Skicka en kommentar