lördag, mars 31

pyssel



fortsätter pysslandet här i väntans tider och har gjort några armband.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad fint du gör tur man fyller år snart, haha! Men min största önskan är ju "lillebror" Ha det bäst!
Kramisar svärmor!

Anonym sa...

Vad fina, men var finns den gröna???Kram Kajsa