Gillar när det är rustikt ute på balkongen, får tankarna till Spanien. Har du en gammal rottingstol kanske du kan gå loss med färg. Gillar denna färg och materialkombination.
Vi har fyra stolar som påminner om den du visar och skulle du, om vi inte får plats för dem vara intresserad att ta över dem. De är inte målade, utan lite slitna av sol och vind. Förresten, du satt kanske i någon i växthuset i somras?
Det gjorde jag kanske, när ni käkade surströmming:) och jag drack limelemonad! En stol skulle jag nog kunna förvalta väl isåfall, har nog inte plats för mer. Du är alltför vänlig/ kram
2 kommentarer:
Vi har fyra stolar som påminner om den du visar och skulle du, om vi inte får plats för dem vara intresserad att ta över dem.
De är inte målade, utan lite slitna av sol och vind.
Förresten, du satt kanske i någon i växthuset i somras?
Kramar
Det gjorde jag kanske, när ni käkade surströmming:) och jag drack limelemonad!
En stol skulle jag nog kunna förvalta väl isåfall, har nog inte plats för mer.
Du är alltför vänlig/ kram
Skicka en kommentar