onsdag, maj 9

växthus



















Detta växthus skulle vara fint på balkongen, finns även i svart. För örter, chili, gurka och tomater. Lite för dyr, kanske man skulle ta och vara lite kreativ och bygga sig ett.  Eller så inte...
Några tips var man kan hitta en billigare variant önskas!

via; Hasselforsgarden

3 kommentarer:

Lena sa...

Det är klart du ska bygga ett!
Gamla fönster, några brädor...

Trodde du skulle komma till förskolan i måndags, så nu står en liten chiliplanta i ett Norrskensfönster och väntar på dej.

Kramar

MiTTSeTTe sa...

Hej! Kommer nu på måndag:) tack snälla!

Får se om man orkar och hinner, kanske till nästa år!

kram

Anonym sa...

Hej!
Jag köpte ett grå/svart balkonväxthus på Plantagen för 800 riksdaler. Kanske inte det snyggaste men det är bättre än inget. Där odlar jag och killarna både det ena och andra.
Kram maria