tisdag, september 25

5månader

lika som bär;) Nu har Movitz hunnit bli 5månader och är mycket lik sin syster. Fyller oss med lycka och glädje;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Men har ni tvillingar? Haha vad kul att se, farmor ser skillnaden på örat! Puss och kram från oss!