Då var denna amningstid över och håret har gjort sin resa igen, bilden ovan är från förra gången och på onsdag blir jag klippt igen. Skulle gärna ha ett långt och fint hår, fast allt eftersom har jag insett att det får förbli en dröm. Nu skall det bli kort igen!
1 kommentar:
Kommer ju snart;-)!
Skicka en kommentar